سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ملیـحـــــــــــــــــــــــــــانه

کامنت چیه؟

    نظر

 

کامنت چیست؟

کامنت یا همون نظر خودمون:

1.جایی برای اعلام وجود یعنی من هم هستم،وبلاگ هم دارم،مهمتر از هم مشتاق بازدید کننده... هم هستم. در کنار این خیلی هم با ادبیات آشنام و...
قدمتان رو روی چشم ما بگذارید،وبلاگ بنده را منور کنید،منتظر قدوم بهاریتان هستیم،با نظرات سازنده و قلم روانتان مرا یاری کنید،به کلبه ی حقیرانه ی ما سر بزنید،با حضورتون چشم و دل ما را روشن کنید، دیده رنجه فرموده ، از پنجره ی ما نیز به عالم مجازی سرکی بکشید .
در اخر هم خیلی خوشحالم با وبلاگ پر محتوا،صمیمی،پربار،قلم زیبا،طبع لطیف،افکار نو،اهل دل،مذهبی و...شما آشنا شدم
اون پایین پایین هم مایل به تبادل لینک و همیشه زیر سایه ی شما بودن هستیم

2.جایی برای دلگرم کردن دیگران(البته نیت فقط قرب الی الله)!!!!
سلام ابجیه گلم،سلام داداش مهربونم.
برای بیان اینکه:یکی هست که همیشه مطالب جالب و خوندنیت رو دنبال میکنه،تا هرشب نیاد به وبلاگت سر بزنه شبش روز نمیشه(خیلی هم ارادتمنده!!)خوندن مطالب تو آرامش خاصی بهش میده،هر حرفی که از دل بر اید لاجرم بر دل نشنید(حالا وبلاگ رو نخونده،بسته!!) لازم به ذکره که این این جور ادمها علاقه ی زیادی به کپی،پیس دارن(تو همه ی وبلاگها...)هرچی دل بیشتر به دست بیاری خدا راضی تره.اخرش هم برای اینکه بگن کلی مسلمونیم و نیت خاصی نبوده!!!یا دعای فرج مینویسن یا انتقا سازنده شون رو با یازهرا یا یاعلی تموم میکنن تازززززه التماس دعا هم دارن شدید!
آدم که برای این نظرها و آدم‏ها مطلب نمی‏نویسه. یکی از این دوستان هم یه مطلب از این نوشته شما یاد بگیرند ...خوب می‏شه. ها ؟

3.برای تلافی کردن :شما یک زمانی به وبلاگ ایشون سرزدید حالا هم جبران محبت کردن!

4.اون دسته ای هستن که واقعا نظری در مورد مطلب شما دارند.بعضی ها با فکر جواب میدن بعضی ها هم... .نظر گذاشتن یعنی با تامل به موضوعی که مورد بحث قرار گرفته نگاه کنن و محاسن و معایبش رو ذکر کنن و مطلب رو ارزشیابی کنن و یا اینکه میتونن نظر شخصیشون رو در ارتباط با اون موضوع بنویسن یا اگر حدیثی،شعری،حرف تازه ای در اون باره دارن ذکر کنن!
البته لازمه که توجه داشته باشیم انتقادمون جوری نباشه که اون بنده خدا دست از وبلاگ که هیچ!دست از زندگی بکشه.باید سعی کنیم که انتقامون واقعا سازنده باشه نه اینکه انتقاد مخربمون باعث به وجود امدن حس بدبینی در طرف مقابل و کم شدن حس اعتماد به نفس بشه و در نتیجه طوری رفتار کنیم که طرف مقابل ما به موضع گیری بپردازه! باید از جملاتی استفاده کنیم که طرف مقابل را محکوم نکنه و او را تحریک نکنه سعی کنیم در هر کامنت فقط به نقد یک موضوع بپردازیم و اون پست رو از هزار جهت مورد بحث قرار ندیم همیشه سعی کنیم که نظر خود را با بیان یک جنبه ی مثبت نوشته اغاز کنیم و بعد به نقدش بپردازیم!
میتونیم از وبلاگهایی که مورد توجهمون قرار میگیره تقاضای تبادل لینک کنیم و ... .
میتونید روشهای موثر انتقاد سازنده رو از اینجا مطالعه کنید. 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1.  ...!؟...!؟...!؟

2. کاش فارسی رو پاس میداشتیم...کامنت!!!!!؟